shoooo :*<3

shoo bree!<3
Tisdag:
började med att man gick upp, efter gjorde mig i ordning, drog med systern och träffade kompisvi gick till tandläkaren sen var jag bara med Alexsandra puss för den dagen:D<3

Idag:
gick upp 05.45 haha skulle åka kvart i 7 till hagnässkolan, vi skulle åka skidor i Romme med hagnässkolan dagen ägde:$ haha Alexsandra fick hjälp av Lukas i P98 innebandy med hans kort haha stackars han som typ fick vänta jag och Alexsandra åkte svarta backar och röda och typ massa, sen raggade några 11åringar på oss haha:D<3
Sen massa hände ska dushca bye;D<33

Jag älskar dig Alexsandra:*<3

Kommentarer
Postat av: Alex & Tove<33

Hahah emma de va ju faan i din ålder 3? <3333 skoja men dem va typ 10 :S <33

2010-03-04 @ 12:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0