Cp internett!

Hejsan, mitt internett har varit jätte knas, har köpt massa kläder idag iaf, o min tove har kommit hem o massa saker har hänt.. Jag har klippt mig förästen de är skit fult men men tror jag ska färga mitt lös hår o mitt riktiga, jag hatar när folk åker bort nicke är i grekland om typ 40 min :'( hur fan ska jag överleva saknar honom redan !
Aja bjuder.
haha de är löshår på nu ska ni få se mitt nu
KOLLA VA KORT !! :(
aja ska kolla runt lite nu  o imorn min älskade tove!
Sverige vann Vm guld idag! I fotboll o dommaren sög jag dampa lite!
Puss

Kommentarer
Postat av: tova

det blev ap snyggt ju !!!! <3<3

2011-07-16 @ 21:27:10
URL: http://toveeen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0