Godmorgon bloggen!♥

Godmorgon alla sötnosar!
Jag är super trött men kan nt somna om så ska nog bara slöa nu o sen ungefär vi kl 10 messa tove ? :)
Annars får jag väl ringa ;o
Vet inte vad som  händer idag! men nu ska ni få en hiss & diss igen de var ett tag sen!
  • Att tove kom hem!
  • Att mitt sår läker!! ('yy
  • vi ska till london i höööst!! :D
  • Ksk f97 minnen ♥
  • Fanny som alltid får mig på gott humör
  • ATT DE SNART ÄR ÅTERTRÄFF!!
  • Att nicke nyss åkte till rhodos :(
  • Att alla åker bort :(
  • o att min tumme bara gör ont
  • Att mamma inte tänker köpa one pice t mig :( måste ha!
  • Jag har börjat tröttnat på grönan :o
  • Att ssc va så kort vecka de gick för fort saknar fan alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad är det för återträff? :)

2011-08-16 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0