Svarar o bloggar!

borisjelic om Komentera vad du tycker är bäst!:
Hejj :D Har en dagens fråga på bloggen och det skulle vara jättekul om du kunde svara på den :D!
hejhej, ja de skulle jag kunna men asså hur ska jag komma på fråger eller ska ni komentera fråger borisjelic ? ;)
17 Juli, 12:23
fanny om Komentera vad du tycker är bäst!:
Dagens outfit!!! :P
Okej börjar med de imorn då!
Hejsan bloggen, förra inlägget var andre, jag har träffat min underbara tove o sovit där , är faktiskt rätt så trött! Haha vi somna vi 3 halv 4 i morse o vakna 11 :)
vi typ såg på film resten av dagen oslöade ! men iaf ska träna snart ;) haha ska köra styrka o balans vet inte om jag bloggar sen eller idag!
Juste, lkt felix o hans lag på gothia ! :)
Vi hörs bloggish!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0